مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-18سياسي

یزدی ها فراتر از انتظار در انتخابات ظاهر شدند/ازدحام در شعب اخذ رای


استاندار یزد با اشاره به مشارکت چشمگیر مردم یزد در انتخابات امروز گفت: مشارکت یزدی ها غیرقابل پیش بینی بود و مردم فراتر از انتظار در انتخابات ظاهر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محمدعلی طالبی با حضور در اتاق خبر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع خبرنگاران با تقدیر از خبرنگاران حاضر در اتاق خبر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار شرکت کنندگان در سراسر استان یزد، متوسط مشارکت در یزد بالاتر از نرخ کشوری است و مردم استان فراتر از نظرسنجی ها و را در حجم مراجعین شاهد هستیم و شعب هنوز از ازدحام برخوردار است .

وی با بیان اینکه انتخابات تا ساعت 21 تمدید شده است اظهار داشت: پیش بینی می شود که بازهم تمدید شود و در ساعات پایانی هم ازدحام شهروندان یزدی را در شعب اخذ رای داشته باشیم.

استاندار یزد در خصوص  توزیع تعرفه در شهرستان بهاباد و شایعاتی که برای توزیع نشدن آن مطرح می شود عنوان کرد: توزیع تعرفه از روزهای گذشته بوده و اینکه در فضای مجازی چنین چیزی مطرح می شود کاملا بی اساس است و شایعه ای بیش نیست و روند برگزاری انتخابات در تمامی نقاط استان به صورت مطلوب در حال برگزاری است.

وی در خصوص مراجعه افراد غیر بومی در شهرستان ها و یا روستاها برای اخذ رای خاطرنشان کرد: اخذ رای ریاست جمهوری از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی ها فراتر از انتظار در انتخابات ظاهر شدند/ازدحام در شعب اخذ رای

یزدی ها فراتر از انتظار در انتخابات ظاهر شدند/ازدحام در شعب اخذ رای