مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-18سياسي

فرمانده انتظامی البرز: امنیت برگزاری انتخابات مطلوب است


فرمانده انتظامی البرز با اشاره به استفاده از توان حداکثری کارکنان در برقراری نظم و امنیت ریاست جمهوری گفت: تلاش و از خود گذشتگی کارکنان انتظامی استان که با سعه صدر عاشقانه در حفظ و برقراری انتخابات کوشیده اند قابل تقدیر و ستودنی است.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز با اشاره به استفاده از توان حداکثری کارکنان در برقراری نظم و امنیت ریاست جمهوری گفت: تلاش و از خود گذشتگی کارکنان انتظامی استان که با سعه صدر عاشقانه در حفظ و برقراری انتخابات کوشیده اند قابل تقدیر و ستودنی است.

سردار عباسعلی محمدیان ضمن تبریک پیروزی ملت ایران که با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی) تجدید میثاق کرده اند اظهار کرد: بی شک وجود امنیت و آرامش مطلوب و حداکثری در ایجاد و شکل گیری این حماسه بزرگ سیاسی موثر است و این امنیت مطلوب نیز در راستای احساس مسئولیت و از خود گذشتگی کارکنان انتظامی تحقق یافت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: خوشبختانه با تدابیر و تمهیدات مدبرانه فرمانده انتظامی استان و همچنین تلاش شبانه روزی و زحمات بیدریغ ماموران خدوم انتظامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی البرز: امنیت برگزاری انتخابات مطلوب است

فرمانده انتظامی البرز: امنیت برگزاری انتخابات مطلوب است