مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-18ورزشي

ضعیف ترین نتایج 20ساله تکواندوی ایران در آسیا با مدیریت پولادگر


تیم ملی تکواندو مردان ایران در 9 دوره قبلی مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی و پنج عنوان نایب قهرمانی شده بود و در این دوره ضعیف ترین نتیجه 19 سال اخیر خود را کسب - روز پایانی از بیست وچهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا 2021 امروز (جمعه- 28 خردادماه) پیگیری شد و با کسب یک مدال نقره پرونده حضور نمایندگان کشورمان در این مسابقات بسته شد.

در رقابت های بانوان و در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در گام نخست با نتیجه 21 بر یک از سد لیلا دلو از فیلیپین گذشت و در ادامه در مرحله نیمه نهایی با برتری 16 بر 5 مقابل مرام فتناسی از قطر به دیدار نهایی رسید.

میرحسینی در دیدار نهایی به مصاف جولیانا الصادق قهرمان بازی های آسیایی و نایب قهرمانی آسیا از اردن رفت و با نتیجه 16 بر 4 مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.

در رقابت های بخش مردان، سروش احمدی نایب قهرمان تکواندو جهان پس از استراحت در دور نخست رقابت های وزن 63- کیلوگرم، در مرحله یک چهارم با نتیجه 15 بر 11 مغلوب چینزورینگ داشداوا از مغولستان شد و در تداوم روند ضعیف خود پس از حذف از تورنمنت بلغارستان، در این مسابقات نیز حذف شد.

مهران برخورداری دیگر نماینده کشورمان در رقابت های وزن 80- کیلوگرم، پس از برتری 17 بر 4 مقابل رحیم ادیلخانوف از قزاقستان، با نتیجه 20 بر 13 در مرحله یک چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعیف ترین نتایج 20ساله تکواندوی ایران در آسیا با مدیریت پولادگر

ضعیف ترین نتایج 20ساله تکواندوی ایران در آسیا با مدیریت پولادگر