مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-18ورزشي

مدیرعامل باشگاه حفاری: دولت جدید برای ورزش، امکانات فراهم کند


امیدوارم با حضور دولت جدید، امکانات و زیرساخت برای رشته های مختلف ورزشی فراهم شده و همچنین مشکلات و کمبودهای ورزش رفع شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: امیدوارم با حضور دولت جدید، امکانات و زیرساخت برای رشته های مختلف ورزشی فراهم شده و همچنین مشکلات و کمبودهای ورزش رفع شود.

سیدسالار محمدنیا در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که امروز هر یک رای تاثیرگذار است، اظهار کرد: امروز یکی از حساس ترین روزهای سپری شده از انقلاب است.

روزی که تمام دشمنان و استکبار جهانی متحد شده اند که جمهوریت نظام و انقلاب اسلامی را با کمرنگ کردن مشارکت مردم زیر سوال ببرند اما خدا را شکر مردم ما آگاه و بصیر بوده و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند و همه در این انتخابات حضور پررنگ داشته اند و ان شاءالله با حداکثر مشارکت و انتخاب اصلح و همچنین همدلی و اتحاد و با کمک دولت، مشکلات حل شود.

وی همچنین بیان کرد: واقعا مشکلات ورزش در هشت سال گذشته در بعد همگانی و قهرمانی زیاد بوده است و امیدوارم با حضور دولت جدید، امکانات و زیرساخت های رشته های مختلف ورزشی فراهم شده و همچنین مشکلات و کمبودهای ورزش رفع شود.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: خوزستان در بیشتر رشته ها قطب است اما متاسفانه مشکلات ورزش خوزستان زیاد است و امیدوارم دولت جدید نگاه ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل باشگاه حفاری: دولت جدید برای ورزش، امکانات فراهم کند

مدیرعامل باشگاه حفاری: دولت جدید برای ورزش، امکانات فراهم کند