مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-18سياسي

تسهیل قوانین در جهت جذب سرمایه های انسانی و مالی


همایش و اجتماع بزرگ نخبگان و کارافرینان ایرانی خارج از کشور در حمایت از برنامه های تولید محور با حضور مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار گردید.

بنیانگذار و مدیر بنیاد جهانی کارافرینان جوان گفت: تسهیل قوانین به نفع ایرانیان خارج از کشور کمکی به رشد جامعه اقتصادی و فرهنگی اجتماعی کشور استسامان پویان مهر, بنیانگذار و مدیر بنیاد جهانی کارافرینان جوان مستقر در پکن, در حاشیه همایش ائتلاف بزرگ نخبگان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور گفت: جامعه متخصص و دلسوزی را در جهت اعتلای کشور طراحی و برنامه ریزی کرده ایم و این همایش بر این اساس تدبیر شده است.

این جوان موفق کارافرین در سطح بین الملل تصریح کرد: جامعه ی ما حمایت و همکاری تمام را در جهت رشد و توسعه فرهنگ کارآفرینی با معرفی و ارائه برنامه های تدوین شده در آینده به مسئولین مرتبط خواهد داشت و در صدد هستیم که تمام توانمان را جمع کنیم تا با دیگر نهادها و جبهه های مختلف در ایران و خارج از کشور وارد همکاری برد برد شویم.

پویان مهر, ارایه برنامه جهت تسهیل قوانین برای ایرانیان خارج از کشور را نمونه ای از بسته پیشنهادی این مجموعه برشمرد و افزود: مهمترین بسته پیشنهادی ما به دولت آینده, چگونگی تسهیل قوانین در جهت جذب سرمایه های انسانی و مالی به خصوص قوانین مربوط به ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل قوانین در جهت جذب سرمایه های انسانی و مالی

تسهیل قوانین در جهت جذب سرمایه های انسانی و مالی