مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-18سياسي

حماسه آفرینی گروسی ها در حال تکمیل شدن است


مردم دیار گروس بار دیگر با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای به دنبال خلق حماسه ای دیگر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و هشتم خرداد ماه 1400، روز تجلی عشق و ارادت به نظام اسلامی است و امروز مردم دیار گروس آمدند تا نشان دهند که عشق و ارادت به میهن اسلامی دارند و با انتخاب فرد اصلح، تیری به قلب دشمنان می زنند و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان می دهند.

فرآیند اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هفت صبح جمعه در بیجار گروس آغاز و در همان دقایق ابتدایی شروع فرایند رأی گیری مردم با شور و اشتیاق فراوان در محل شعب اخذ رأی حاضر شدند.

همه گروه ها، احزاب، شخصیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی با صدور بیانیه هایی حضور خود در انتخابات را اعلام کرده و مردم را به حضور حداکثری و آگاهانه دعوت کردند.

فرماندار بیجار در حاشیه حضور در صندوق اخذ رأی در بیجار در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: مردم بیجار در چهار دهه گذشته با حضور حداکثری خود بالاترین مشارکت در استان کردستان را کسب کرده اند.

ورمقانی به تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: 129 شعبه اخذ رأی برای شهرستان بیجار در نظر گرفته شده که 38 شعبه آن شهری و 91 شعبه روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه آفرینی گروسی ها در حال تکمیل شدن است

حماسه آفرینی گروسی ها در حال تکمیل شدن است