مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-18سياسي

روند طبیعی انتخابات در حال انجام است/ برخورد با تخلفات احتمالی


معاون استاندار لرستان از روند طبیعی انتخابات در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از خرم آباد، محمود ثمینی با اشاره به آخرین وضعیت انتخابات در استان بیان کرد: خوشبختانه از همان ساعات اولیه، فرآیند رای گیری با مشارکت بالا و مطلوب مردم همراه بود.

وی ادامه داد: سعی شده که موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رای رعایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه به مدت 10 ساعت از رای گیری نزدیک می شویم و کم کم زمان انتخابات تمدید می شود، افزود: از تمامی مردم درخواست می شود که از این فرصت استفاده کنند و همانند دیگر هم استانی ها پای صندوق بیایند و در انتخابات شرکت کنند و به زمان های پایانی موکول نکنند.

ثمینی با تاکید بر اینکه تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی مطلوب اندیشیده شده است، افزود: از مردم درخواست می شود که موازین بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات نیازی به کارت ملی نیست، اضافه کرد: همراه داشتن شناسنامه الزامی است اما دانستن کد ملی کفایت می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به تخلفات احتمالی در شعب اخذ رای گفت: مردم اگر به هر دلیلی تخلف، اعمال نظر یا دخالتی دیدند آن را به نماینده هیئت نظارت یا نماینده فرماندار مستقر در محل گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند طبیعی انتخابات در حال انجام است/ برخورد با تخلفات احتمالی

روند طبیعی انتخابات در حال انجام است/ برخورد با تخلفات احتمالی