مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-18سياسي

مدیران فاسد توسط افرادی به مدیریت می رسند که در انتخابات شرکت نمی کنند


مدیران فاسد توسط انسان های خوبی به مدیریت می رسند که در انتخابات شرکت نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت اله صالح ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه به مدیریت می رسند که در انتخابات شرکت نمی کنند، عنوان کرد: اگر در انتخابات شرکت نکردیم مدیری نالایق و ضعیف بر روی کار می آید و مشکلات موجود به وجود می آید.

وی با بیان اینکه فساد و بیکاری برای یک مملکت شیعه بسیار زشت است، ادامه داد: بسیار ناپسند است که قوه قضاییه بیشترین وقت آن صرف محاکمه مدیران فاسد شود، پرونده های بسیاری با موضوع فساد در قوه قضاییه باز است، باید قوه مجریه را از فساد با انتخاب رییس جمهوری پاک، پاک کنیم.

صالح با بیان اینکه وقتی مدیر فاسد شد و مدیریت کشور دچار فساد شد مردم نسبت به دین و اعتقادات خود سست می شوند، بیان کرد: باید دولتی انتخاب شود که دل امام زمان(عج) را خوش کند و دغدغه دین داشته باشد و حلال و حرام الهی را محترم بشمارد و درد مردم را چشیده باشد و دغدغه مردم را داشته باشد.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه اخبار سال های اخیر ساله فساد و تبهکاری، رانت و بیکاری بود، گفت: مردم باید ببینند مدیریت اسلامی یعنی چه و مدیرانی که انتخاب می شوند باید دغدغه مردم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران فاسد توسط افرادی به مدیریت می رسند که در انتخابات شرکت نمی کنند

مدیران فاسد توسط افرادی به مدیریت می رسند که در انتخابات شرکت نمی کنند