مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-18سياسي

سازمان بازرسی به فروش ویلاهای دهکده تفریحی چادگان ورود کند


امام جمعه چادگان با بیان اینکه جدیداً مجوز فروش ویلا در دهکده تفریحی چادگان صادر شده، گفت: از سازمان بازرسی می خواهم مجوزی که داده است را لغو کند تا دولت جدید مستقر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمود بنی جمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه چادگان اظهار کرد: انتخابات یک قدرت نمایی سیاسی و بین المللی است در کشور ما به برکت خون شهدا با عظمت برگزار شده است و این دوره نیز با حماسه که شما می آفرینید برگزار خواهد شد.

امام جمعه چادگان گفت: اولین نکته این است که نام هرکس از دل این صندوق بیرون آید، رییس جمهور همه مردم است نه فقط رییس جمهور کسانی که به او رای داده اند و نکته دوم این که پیروز انتخابات قطعاً مردم هستند.

وی افزود: از اتفاقات خوب شهرستان بود که بالاخره بعد از چندین ماه، مصوبه شورای فرهنگ عمومی که یکی از میادین یا خیابان های اصلی این شهر مزین به نام حاج قاسم سلیمانی شود، محقق شد.

شهر گردشگری باید خاکریز و پیوست فرهنگی داشته باشد وگرنه سیل نابسامانی های فرهنگی شهر را با خود می برد.

بنی جمالی خاطرنشان کرد: در دهکده ای که اسمش دهکده تفریحی فرهنگی است، ضرورت بیشتری وجود دارد که المان حاج قاسم و شاید تندیس حاج قاسم زده شود، خیابان هایش به نام شهدا مزین شوند و در و دیوارش مزین به عکس شهدا شوند؛ اینها با شعار درست نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بازرسی به فروش ویلاهای دهکده تفریحی چادگان ورود کند

سازمان بازرسی به فروش ویلاهای دهکده تفریحی چادگان ورود کند