مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-18سياسي

انتخابات با امنیت کامل در مازندران برپا است


فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه انتخابات با امنیت در حال برگزاری است، گفت: سپاه برای صیانت از آرای مردم با تمام توان پای کار آمده است.

- ، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر جمهخ پس از سرکشی از حوزه های انتخابیه شهرستان ساری ضمن حضور در مسجد شکوهی ساری برای شرکت در انتخابات 1400 در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، گفت: این حضور الهی و اجتماعی مردم برای پشتیبانی از عزت و استقلال ایران بی نظیر است.

فرمانده سپاه کربلا حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات را حافظ خون شهدا و دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: امروز مردم ثابت کردند که با حضور گسترده خود در انتخابات مثل ادوار گذشته، راه خود را برای پشتیبانی از انقلاب انتخاب کردند که این راه ضامن عزت و استقلال کشور است.

سردار مسلمی در ادامه اضافه کرد: مردم مازندران با حضور به موقع در پای صندوق های رأی نشان دادند که خط قرمزشان ولایت و امام امت است.

فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از حضور در ساعات اولیه مردم در شعبه های اخذ رأی، افزود: اقدام به موقع و به هنگام مردم شهید پرور مازندران نشان دهنده بصیرت و شناخت درست جبهه دوست و دشمن است.

سردار مسلمی در ادامه با تاکید براینکه انتخابات در مازندران با امنیت در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: سپاه با تمام توان برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات با امنیت کامل در مازندران برپا است

انتخابات با امنیت کامل در مازندران برپا است