مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-18سياسي

صرف هزینه یک و نیم میلیارد تومانی برای تهیه اقلام بهداشتی در شعب اخذ رای در گیلان


رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات گیلان گفت: تاکنون سه مرحله اعتبار برای هزینه اجرای انتخابات به استان اختصاص یافته که صرفا یک و نیم میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی شعب هزینه شده است.

- ایسنا/گیلان رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات گیلان گفت: تاکنون سه مرحله اعتبار برای هزینه اجرای انتخابات به استان اختصاص یافته که صرفا یک و نیم میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی شعب هزینه شده است.

کیمیا تنهایی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اطلاع رسانی استان گیلان مهمترین رسالت کمیته مالی و پشتبانی را تامین نیروی انسانی و پشتیبانی مسائل مالی برگزاری انتخابات دانست و اظهار کرد: به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه و با رعایت حداکثری صرفه جویی، مکاتبات و رایزنی های لازم برای بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات دستگاه های اجرایی استان صورت گرفته است.

رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات گیلان افزود: خوشبختانه دستگاه های استان همکاری و همراهی لازم را جهت تامین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز انتخابات داشته اند و از این بابت مشکلی در استان وجود ندارد.

تنهایی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا الزامات جدیدی علاوه بر تهیه لواز التحریر، هزینه های ایاب و ذهاب، نظیر تهیه ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده در شعب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف هزینه یک و نیم میلیارد تومانی برای تهیه اقلام بهداشتی در شعب اخذ رای در گیلان

صرف هزینه یک و نیم میلیارد تومانی برای تهیه اقلام بهداشتی در شعب اخذ رای در گیلان