مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-18سياسي

راه برون رفت از مشکلات فعلی جامعه حضور پرشور در پای صندوق های رای است


عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: حضور در پای صندوق رای هم واجب شرعی و هم واجب عقلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات در شعبه شماره 2 مراغه، افزود: حتی یک رای هم برای کشور مهم است زیرا تک رای های این ملت مانند قطره های تشکیل دهنده آب دریا جمع می شود و در نهایت این آرای میلیونی تکیه گاهی مطمئن برای کشور و نظام اسلامی به شمار می رود.

وی افزود: امروز یوم الله بزرگی در تاریخ این مرز و بوم است و ملت ایران با حضور پرشور در پای صندوق های رای، جواب دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد.

امام جمعه مراغه با اشاره به عوامل موثر در وقوع و داوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: وجود مکتب آزادیبخش تشیع، رهبری فرزانه به عنوان فردی مجتهد، مدیر و مدبر و نیز حضور ملت همیشه در صحنه طی سال های پیش و پس از انقلاب اسلامی، زمینه ساز وقوع و تدوام انقلاب اسلامی بوده است.

پورمحمدی افزود: آحاد ملت ایران با حضور در صحنه و تقدیم بیش از 70 هزار شهید در سال های پیش از انقلاب و نیز هزاران نفر از جوانان برومند این مرز و بوم طی دوران دفاع مقدس، وفاداری خود به این نظام را به اثبات رسانده اند و امروز بار دیگر با مشارکت پرشور انتخاباتی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه برون رفت از مشکلات فعلی جامعه حضور پرشور در پای صندوق های رای است

راه برون رفت از مشکلات فعلی جامعه حضور پرشور در پای صندوق های رای است