مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-18سياسي

فریب دنیا را نخوریم


کسی فریب ظواهر و لبخند تلخ و فریب کارانه دنیا را بخورد و خیال کند دنیا همیشه برای او هست و مایه آرامش است سخت در اشتباه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی خطیب جمعه ساری در خطبه های جمعه 28 خرداد ماه همزمان با روز انتخابات، اظهار کرد: جامعه ای که تقوا نداشته باشد به سرمنزل مقصود نمی رسد، از این توجه به تقوا و دوری از حلال و حرام ضرورت دارد.

  وی افزود: حضرت علی (ع) همواره به دوری از دلبستگی دنیا در کنار دنیاداری تاکید داشتند، داشتن دنیا خوب است اما شیفته و دلبسته دنیا بودن بد، چرا که به ما اجازه انجام اعمال نیک و خیر را نمی دهد و شخصی که عاشق دنیا است کار خوب سرش نمی شود.

محمدی لایینی تصریح کرد: کسی فریب ظواهر و لبخند تلخ و فریب کارانه دنیا را بخورد و خیال کند دنیا همیشه برای او هست و مایه آرامش است سخت اشتباه می کند، برای اینکه فریب دنیا را نخوریم نباید دلبسته دنیا باشیم.

خطیب جمعه ساری با اشاره فرموده  پیامبر اکرم (ص)، گفت: برای انسان عاقل چهار نشانه توصیه شده؛ عاقلان دلبسته به دنیا نیستند، همواره به آخرت فکر می کنند، برای خانه ابدی و قبر خود  امکانات و وسایل آماده می کنند و در آخر اینکه از قیامت ک روز جزا غافل نیستند، بنابراین در دنیا باید عاقل باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب دنیا را نخوریم

فریب دنیا را نخوریم