مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-18سياسي

اختلال اولیه در شعب اخذ رای یزد به طور کامل رفع شد


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات یزد با اشاره به اختلالی که در دقایق اولیه آغاز انتخابات در برخی شعب رای ایجاد شد، گفت: اختلال اینترنتی دقایقی بیشتر طول نکشید و به سرعت رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین زارع ظهر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: زیرساخت های مخابراتی استان یزد مطلوب است و تمام شعب اخذ رأی به صورت آنلاین به ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور متصل هستند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم از مدت ها پیش اندیشیده شده و تجهیزات به روزرسانی شده است، افزود: تمام تجهیزات مورد نیاز از مدتی پیش در اختیار فرمانداری ها قرار گرفته است.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استانداری یزد در مورد آموزش افراد نیز بیان کرد: در هر شعبه اخذ رأی دو نفر آموزش دیده اند که ثبت و احراز هویت رأی دهندگان را انجام می دهند.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استانداری یزد با اشاره به مشکل پیش آمده برای احراز هویت رأی دهندگان اظهار داشت: در 30 دقیقه اولیه رأی گیری اتصال سیستم کشوری قطع شد و به همین دلیل سبب اختلال در رأی گیری شد که اکنون این مشکل رفع شده است.

زارع، احراز سن قانونی، فوتی نبودن شناسنامه و رأی ندادن فرد در مکانی دیگر را از کارکردهای سیستم احراز هویت اعلام کرد و گفت: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال اولیه در شعب اخذ رای یزد به طور کامل رفع شد

اختلال اولیه در شعب اخذ رای یزد به طور کامل رفع شد