مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-18بين الملل

قریشی: پاکستان طرفدار تسلط نظامی طالبان بر افغانستان نیست


دفتر شورای عالی مصالحه افغانستان اعلام کرده که عبدالله عبدالله، رییس این شورا امروز در حاشیه اجلاس مجمع دیپلماسی آنتالیا در ترکیه با شاه محمود قریشی و محمد جواد ظریف، - دفتر شورای عالی مصالحه افغانستان اعلام کرده که عبدالله عبدالله، رییس این شورا امروز در حاشیه اجلاس "مجمع دیپلماسی آنتالیا" در ترکیه با شاه محمود قریشی و محمد جواد ظریف، وزرای خارجه پاکستان و ایران دیدار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اعلامیه این شورا آمده که وزیر خارجه پاکستان به عبدالله گفته که کشورش به هیچ صورت طرفدار حل نظامی یا تسلط نظامی طالبان در افغانستان نیست.

او گفته پاکستان طرفدار حل سیاسی قضیه افغانستان از طریق گفتگو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی.

بی.

سی در این اعلامیه همچنین آمده که محمد جواد ظریف به عبدالله گفته که کشورش از تلاش های صلح در افغانستان حمایت می کند و بدین باور است که مشکل افغانستان راه حل نظامی ندارد.

اجلاس مجمع دیپلماسی آنتالیا امروز با سخنرانی رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری آغاز می شود و موضوعاتی چون صلح منطقه ای، رویکردهای بشردوستانه در مورد پناهجویان و مهاجران، ثبات در خاورمیانه و شمال آفریقا، نقش زنان در برقراری صلح و مبارزه با رادیکالیسم و تبعیض مورد بحث قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قریشی: پاکستان طرفدار تسلط نظامی طالبان بر افغانستان نیست

قریشی: پاکستان طرفدار تسلط نظامی طالبان بر افغانستان نیست