مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-18سياسي

مدیریت لحظه ای مرزهای کشور در ایام انتخابات/ هر رای تیری بر قلب دشمنان است


سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا با حضور در نمازخانه امام سجاد (ع) ستاد مرزبانی ناجا، رای خود را به صندوق انداخت.

- ، سردار گودرزی در حاشیه بازدید از محل اخذ آرا در ستاد مرزبانی ناجا اظهار داشت: بحمدالله قرارگاه مقداد مرزبانی ناجا، تحت امر قرارگاه انتظامی امام علی (ع) ناجا از روزهای پایانی سال 99 با جدیت فعالیت خودش را آغاز کرده و مرزبانان با اشراف اطلاعاتی مرزهای کشور را مورد رصد و پایش قرار دادند.

وی با اشاره مدیریت لحظه ای مرزهای سراسر کشور در ایام انتخابات افزود: مرزبانان نیروی انتظامی، با آمادگی و ارتقاء توان عملیاتی از 8755 کیلومتر مرزهای آبی و خشکی حراست و پاسداری می کنند.

این مقام ارشد در مرزبانی ناجا بیان داشت: با توجه به حساسیت انتخابات و تامین امنیت صندوق های رای، مرزبانان نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت مرزهای کشورمان، در کنار همکاران انتظامی برای ایجاد امنیت صندوق های رای به مراکز اخذ رای اعزام شده اند.

سردار گودرزی با اشاره به کشفیات اخیر مرزبانان در سراسر مرزهای عزیزمان در این ایام افزود: تمامی مرزهای کشورمان اعم از خشکی و آبی باز می باشد و مرزبانان در برقراری امنیت مرزها هم در طول انتخابات و هم در بعد از ایام انتخابات با اقتدار ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت لحظه ای مرزهای کشور در ایام انتخابات/ هر رای تیری بر قلب دشمنان است

مدیریت لحظه ای مرزهای کشور در ایام انتخابات/ هر رای تیری بر قلب دشمنان است