مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-18سياسي

مردم یکدیگر را به شرکت در انتخابات دعوت کنند


در ساعات باقی مانده از مردم می خواهیم که اطرافیان را برای حضور در انتخابات دعوت کنند، چرا که انتخابات یک عبادت است مردم باید یکدیگر را به عبادت دعوت کنند.

- قزوین-امام جمعه موقت قزوین گفت: در ساعات باقی مانده از مردم می خواهیم که اطرافیان را برای حضور در انتخابات دعوت کنند، چرا که انتخابات یک عبادت است مردم باید یکدیگر را به عبادت دعوت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید مهدی خضری در نماز جمعه 28 خرداد که در مسجد نبی شهر قزوین برگزار شد اظهار کرد: از نگاه قرآن و روایات اساس دنیا و آخرت تقوا است چنانکه در روایات می خوانیم آنچه که سبب شرافت اهل بیت بوده تقوا است.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه امروز روز امتحان ملت ایران است اذعان کرد: یکی از اسیب های اخلاقی و اجتماعی فضای انتخابات مسئله تضعیف است در حالی که ما در مقام الگوسازی قرار داریم باید به اصل اخوت عمل کنیم چرا که وجه تمایز ما با سایر نظام های مادی و انقلابی دنیا، سبک زندگی اجتماعی، اخوت و برادری است که ما این اخوت را یک بحث ریشه ای می دانیم.

دینداری که بر اساس منافع نیست ما را به ولیعصر (عج) نزدیک می کند وی با اشاره به راه نزدیک شدن به حضرت حجت (عج) عنوان کرد: دیدار و ملاقات یکدیگر سبب نزدیک شدن به ولیعصر (عج) می شود که این دیدار و قرب از راه ملاقات در مساجد، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم یکدیگر را به شرکت در انتخابات دعوت کنند

مردم یکدیگر را به شرکت در انتخابات دعوت کنند