مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-18سياسي

رییس جمهوری منتخب به وعده های خود عمل کند


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدی که در انتخابات امروز به عنوان رییس جمهوری معرفی می شود باید به وعده های خود جامه عمل بپوشاند.

- ، محمدحسن آصفری ظهر جمعه پس از انداختن رأی خود در شعبه اخذ رأی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خیابان شهدای اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نامزدی که در انتخابات امروز به عنوان منتخب مردم به عنوان رییس جمهوری معرفی می شود باید به وعده های خود جامه عمل پوشانده و در راستای تقویت وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و حل مشکل تورم و بیکاری برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: مردم مؤمن و بصیر ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره در رویدادهای مختلف از جمله انتخابات ها با حضور پرشور خود پشتیبانی از نظام اسلامی را نشان داده اند و امروز نیز با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری را بر تاریخ انقلاب اسلامی رقم می زنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات به قدرت های جهانی، پایبندی به ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی است، گفت: این مهم پشتیبانی مردمی از نظام اسلامی را به اثبات می رساند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی از ماه ها قبل با استفاده از ظرفیت های رسانه ای اقدام به راه اندازی پویشی موسوم به رأی بی رأی کردند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری منتخب به وعده های خود عمل کند

رییس جمهوری منتخب به وعده های خود عمل کند