مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-18سياسي

مناسب سازی 60 شعبه برای رأی دادن معلولان در خوزستان


مدیرکل بهزیستی استان خوزستان گفت: 60 شعبه مناسب سازی شده اخذ رأی برای افراد دارای معلولیت، سالمندان و افراد با نیازهای خاص در این استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا صدیق راد ظهر امروز جمعه از مناسب سازی 60 شعبه برای رأی دادن معلولان در استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: افراد دارای معلولیت، سالمندان و افراد با نیازهای خاص می توانند با مراجعه به شعب مناسب سازی شده اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کنند.

وی افزود: این شعب در شهرستان های اندیمشک، مسجدسلیمان، ملاثانی، هویزه، هندیجان، امیدیه و شوش هرکدام یک شعبه، شوشتر و آبادان هر کدام 11 شعبه، گتوند، اهواز، رامهرمز، ایذه و حمیدیه نیز هر کدام دو شعبه، رامشیر نیز سه شعبه، باغملک و دزفول نیز هر کدام پنج شعبه، خرمشهر و آغاجاری نیز هر کدام چهار شعبه برای شرکت در انتخابات مستقر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این دوره از انتخابات در 87 نقطه شهری برای 479 کرسی شورای اسلامی شهر در خوزستان برگزار می شود؛ همچنین انتخابات شوراهای روستایی در دو هزار و 224 نقطه روستایی برای تعیین تکلیف 6 هزار و 938 کرسی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی 60 شعبه برای رأی دادن معلولان در خوزستان

مناسب سازی 60 شعبه برای رأی دادن معلولان در خوزستان