مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-18سياسي

جای هیچ نگرانی در روند رأی گیری در استان مرکزی وجود ندارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: چنانچه به هر دلیلی در سیستم رأی گیری اختلال فنی بروز کرد، رأی گیری متوقف نخواهد شد و جای هیچ نگرانی نیست.

- ، بهروز اکرمی ظهر جمعه پس از رأی دادن در مدرسه حاج تقوی نژاد اراک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان هیچ نگرانی در خصوص اقلام انتخاباتی و تعرفه وجود ندارد، اظهار کرد: ضمن قدردانی از مردمی که به منظور انداختن رأی خود در صندوق در ساعات اولیه رأی گیری در شعب حاضر شدند، امیدواریم در ادامه وقت باقی مانده نیز افرادی که هنوز رأی نداده اند در شعب حاضر شوند و این رسالت ملی و انقلابی خود را به انجام برسانند.

وی ادامه داد: کار رأی گیری به مدت 10 ساعت انجام می شود، اما طبق روال سال ها و دوره های گذشته احتمالاً تمدید ساعت رأی گیری را خواهیم داشت که در اطلاعیه ها به مردم اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان بیان کرد: تمامی عوامل اجرایی شعب اخذ رأی در تلاش هستند که آرای مردم به سرعت اخذ شود و چنانچه به هر دلیلی در سیستم رأی گیری اختلال فنی بروز کرد، رأی گیری متوقف نخواهد شد و کار به صورت دستی ادامه می یابد و جای هیچ نگرانی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای هیچ نگرانی در روند رأی گیری در استان مرکزی وجود ندارد

جای هیچ نگرانی در روند رأی گیری در استان مرکزی وجود ندارد