مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-18سياسي

تمام «همدان» برای «ایران»


امروز در نقاط مختلف استان همدان نمادی از استواری و استقامت مردمانی به چشم خورد که بارها در تاریخ پر از فراز و نشیب وطن، حماسه آفرینی های بزرگی را به منصه ظهور رسانده اند و بار دیگر پای صندوق های رای آن را اثبات کردند.

- خبرگزاری فارس ـ همدان: امروز و در روز تاریخی ملت ایران، بار دیگر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه آفریدند و برگ زرینی بر افتخارات این مرز و بوم افزودند.

امروز مردم استان همدان همپای دیگر ملت غیور ایران زمین در صفوف انتخابات حاضر شدند و با انگشتان خود مهر تاییدی بر انقلاب و نظام زده و دولت جدیدی را پای کار دعوت کردند.

امروز مردم شهرستان بهار که مردمانی پایبند انقلاب بوده و همواره در هر عرصه ای خوش درخشیدند، بار دیگر به میدان عمل آمده و ثابت کردند هیچ وقت از عرصه های تصمیم گیری کشورمان جا نمانده و نقش آفرینی می کنند.

به گفته فرماندار بهار، از صبح امروز مردم این شهرستان برای انداختن آرای خود پای صندوق های حاضر شدند تا به ندای رهبری لبیک گفته و در تصمیم گیری و سرنوشت کشورمان سهیم باشند.

علی احسان قنبری گفت: مردم شهرستان بهار امروز آرای خود را در سه صندوق ریاست جمهوری، امروز تاریخ را تکرار کرد و بر افتخارات حضور خود در این جشن بزرگ ملی افزود، ملایر که همواره نقطه تلاقی شکوه حضور مردم بوده، امروز بار دیگر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام «همدان» برای «ایران»

تمام «همدان» برای «ایران»