مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-18سياسي

ایران قوی به دولت مردمی با آراء بالا نیاز دارد


امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه اگر رای ندهیم، تحریم تشدید می شود و مذاکرات بین المللی سخت تر، گفت: دولت ضعیف و بی پشتوانه ملی، قادر به حل مشکلات اقتصادی و تصمیم گیری و اقدامات مهم نخواهد بود، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر انتخابات را مظهر حضور مردم و تبلور جمهوریت دانست و اظهار کرد: ملت بزرگ ایران امروز در مقابله با عملیات روانی شدید دشمنان و براندازان که انتخابات را تحریم کردند و مردم را از حضور در میدان دلسرد می کنند بر شیپور دفاع از وطن و انقلاب دمیدند.

وی بی توجهی به انتخابات و هم آوایی با دشمنان را نامردی و خیانت به ملت و کشور و گناه بزرگ دانست و افزود: انتخابات مظهر حضور مردم و تبلور جمهوریت است، تعجب می کنیم از کسانی که از مردم دم می زنند و از جمهور دفاع می کنند ولی به بهانه های مختلف انتخابات را تحریم یا مردم را از موثر بودن انتخابات دلسرد می کنند.

  امام جمعه ساوه افزود: شما که از دموکراسی و جمهوریت دم می زنید، با کدام منطق مردم را به قهر با صندوق رای و انتخابات دعوت می کنید.

  خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد: انتخابات در نظام اسلامی، مبتنی بر یک تفکر اصیل ارتباط امت با امامت و حکومت و کارگزاران حکومت با ملت است نه و ظرفیت تعاملی با همه دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قوی به دولت مردمی با آراء بالا نیاز دارد

ایران قوی به دولت مردمی با آراء بالا نیاز دارد