مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-18سياسي

شکوه حضور مردم در پای صندوق های رأی، دشمن را وحشت زده کرد


شکوه حضور مردم ایران زمین در پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری در افتخارات نظام خواهد بود که دشمن را دچار وحشت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه نطنز با تبریک ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: امروز لیله القدر نظام مقدس جمهوری اسلامی است، امروز روزی است که دشمن تحت هر شرایطی شکست خواهد خورد.

امام جمعه نطنز افزود: شکوه حضور مردم ایران زمین در پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری در افتخارات نظام خواهد بود که دشمن را دچار وحشت کرده است.

وی با توصیه به مردم برای حضور در پای صندوق های رأی گفت: امروز وظیفه داریم که تواصی به حق را عمل و و ترقی برساند.

یعقوبی خاطر نشان کرد: در هفته گذشته خبر بسیار مسرت بخشی در دنیا منتشر شد که جهان اسلام آن را جشن گرفت و این هم سقوط مفتضحانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی یعنی نتانیاهو بعد از 12 سال بود.

امام جمعه نطنز بیان کرد: به برکت خون حاج قاسم سلیمانی و جنگ 12 روزه که رژیم صهیونیستی آن را شروع ولی اختیار آن از دستش در رفت و جهاد مقاومت بچه های فلسطین چنان بلایی بر سر نتانیاهو آورد که سبب نابودی او شد.

وی گفت: در یک سال گذشته بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی ضربه های سنگینی به این رژیم وارد شده است که دولتمردان آن ها را مایوس کرده است، شکست ترامپ از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوه حضور مردم در پای صندوق های رأی، دشمن را وحشت زده کرد

شکوه حضور مردم در پای صندوق های رأی، دشمن را وحشت زده کرد