مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-18سياسي

شرایط انتخابات در استان مرکزی مطلوب است


در بازدیدهایی که انجام می شود، رعایت پروتکل ها مورد ارزیابی قرار می گیرد و خوشبختانه شرایط انتخابات در استان مرکزی مطلوب است.

- سید علی آقازاده ظهر جمعه در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رأی مدرسه حاج تقوی نژاد اراک عنوان کرد: خوشبختانه از ابتدای ساعت شروع رأی گیری تاکنون استقبال مردم در انتخابات پر شور بوده است با وجود اینکه در 10 درصد از شعب اخذ رأی استان با 20 دقیقه تأخیر به خاطر اشکال الکترونیکی در دستگاه های احراز هویت شروع شد، اما این حضور تاکنون بدون هیچ مشکلی ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه از افرادی که در صدد رأی دادن هستند دعوت می کنیم این مهم را به ساعت پایانی موکول نکنند، گفت: از افرادی که هنوز در رأی دادن مردد هستند، درخواست داریم که برای اقتدار جمهوری اسلامی و اعلام پیام خود از طریق صندوق های رأی، پای صندوق ها حاضر شوند.

استاندار مرکزی تاکید کرد: همگان باید بدانند که حتی یک رأی برای انتقال پیام به کشور و نظام جمهوری اسلامی کافی است و درخواست داریم که همه مردم رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی عنوان کرد: در بازدیدهایی که انجام می شود، رعایت پروتکل ها مورد ارزیابی قرار می گیرد و خوشبختانه شرایط مطلوب است و مردم رعایت می کنند و اگر مشکلی در تأمین مواد و اقلام بهداشتی و ضدعفونی بروز کند به سرعت امکانات تهیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط انتخابات در استان مرکزی مطلوب است

شرایط انتخابات در استان مرکزی مطلوب است