مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-18سياسي

شرط شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی


کسانی حق رای در انتخابات میاندوره ای مجلس را دارندکه در انتخابات قبلی در همان حوزه رای داده اند و یا در هیچ یک از حوزه های انتخابیه شرکت نکرده و رای نداده باشند.

- ، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه 24 اعلام کرد: در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی کسانی حق رای دارند که در انتخابات قبلی آن دوره در همان حوزه رای داده اند و یا در هیچ یک از حوزه های انتخابیه شرکت نکرده و رای نداده باشند.

همچنین کلیه هموطنان عزیز استان های تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران می توانند در انتخابات دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده و به نامزد یا نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

متن کامل این اطلاعیه، بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره 24 به اطلاع کلیه هموطنان عزیز درحوزه های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ، آستانه ی اشرفیه ، تفرش، آشتیان و فراهان ، گچساران و باشت ، بهار و کبودرآهنگ می رساند به استناد تبصره 5 ماده 9 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، در انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی کسانی حق رای دارند که در انتخابات قبلی آن دوره در همان حوزه رای داده اند و یا در هیچ یک از حوزه های انتخابیه شرکت نکرده و رای نداده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی

شرط شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی