مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-18سياسي

انتخابات بارزترین جلوه مبارزه با ذلت است


نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان گفت: انسان عزیز و مقتدر نباید ذلیل دیگران واقع شود و انتخابات بارزترین جلوه مبارزه با ذلت است.

- آیت الله عباسعلی سلیمانی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی و شرکت در انتخابات، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: عزت برای سه گروه است یکی از آنِ خدا و دیگری از آنِ رسول خدا و گروه سوم هم مؤمنین هستند و این مؤمن است که همواره عزیز و مقتدر است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان حضور در انتخابات را نشان عزت و حریت و اقتدار ملت ایران دانست و گفت: برای طواف حرمِ حریمِ اسلام باید در میقات انتخابات لبیک عشق سر داد و هر کس می خواهد در جهاد اصغر سردار و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شریک باشد باید دشمن را زیر انگشت برگه انتخابات خود خرد کند.

وی با اشاره به بیان سردار شهید اسلام سلیمانی که فرمود ایران حرم است، تصریح کرد: اگر امروز شهدا در بین ما حضور داشتند اولین مدافعان عزت و اقتدار ایران عزیز با حضور در پای صندوق های رأی بودند.

آیت الله سلیمانی حضور حداکثری در انتخاب اصلح را شکوه اقتدار سلیمانی در میدان جهاد کبیر دانست و گفت: انسان عزیز و مقتدر نباید ذلیل دیگران واقع شود و انتخابات بارزترین جلوه مبارزه با ذلت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات بارزترین جلوه مبارزه با ذلت است

انتخابات بارزترین جلوه مبارزه با ذلت است