مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-18سياسي

امام جمعه بخش مرکزی یزد: موفقیت برخی از نامزدها از سوی خداست


امام جمعه بخش مرکزی یزد با تقدیر از مشارکت مردم و پرهیز نامزدها از گفتارهای تفرقه انگیز و دلسردکننده، گفت: موفقیت برخی از نامزدها از سوی خداست و طرفداران سایر نامزدها هم نباید احساس خسارت کنند.

- ایسنا/یزد امام جمعه بخش مرکزی یزد با تقدیر از مشارکت مردم و پرهیز نامزدها از گفتارهای تفرقه انگیز و دلسردکننده، گفت: موفقیت برخی از نامزدها از سوی خداست و طرفداران سایر نامزدها هم نباید احساس خسارت کنند.

آیت الله محمدکاظم مدرسی در بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز در روستای احمد آباد مشیر، با بیان این که فردای انتخابات، موفقیت نامزدها از سوی خداست و آن را از سوی خود ندانند، گفت: در قبال این موفقیت هم طرفداران سایر نامزدها نباید احساس خسارت کنند.

وی ضمن تقدیر از مشارکت مردم و پرهیز نامزدها از گفتارهای تفرقه انگیز و دلسردکننده، اظهار کرد: منتخبین انتخابات، نماینده همه مردم هستند و نتیجه انتخابات باید مورد قبول همه شود و اگر اعتراضی هم در نتیجه انتخابات وجود دارد، باید به صورت قانونی حل و فصل شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که پذیرش نتیجه انتخابات یک حق الناس است، به مناسبت دیگر امروز در به عنوان روز جهاد سازندگی اشاره کرد و گفت: امروزه جهاد سازندگی به عنوان یکی از مهره های مهم در تحقق شعار سال نقش آفرین است و اعطای تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بخش مرکزی یزد: موفقیت برخی از نامزدها از سوی خداست

امام جمعه بخش مرکزی یزد: موفقیت برخی از نامزدها از سوی خداست