مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-18سياسي

استقبال گسترده ایرانیان مقیم دانمارک از انتخابات ریاست جمهوری


رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور دانمارک در ساعت 8 صبح در مکان سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ با حضور باشکوه و پرشور هم میهنان ایرانی مقیم این کشور آغاز شد.

- رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور دانمارک در ساعت 8 صبح در مکان سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ با حضور باشکوه و پرشور هم میهنان ایرانی مقیم این کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضور جوانان ایرانی مقیم در دانمارک و تعدادی از رای اولی ها در اولین ساعت رای گیری از جمله نکات قابل توجه در این دوره از انتخابات در حوزه دانمارک می باشد .

روند رای گیری تا ساعت 18 به وقت محلی ادامه خواهد یافت و چنانچه به ضرورت و به تشخیص هیات اجرایی انتخابات، امکان تمدید زمان و ساعت رأی گیری به مدت محدودی وجود داشته باشد به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

سفارت ایران در کپنهاگ از هفته ها قبل با انتشار سلسله اطلاعیه ها در پایگاه اینترنتی خود و دیگر وسایل ارتباطی از همه اتباع ایرانی مقیم دانمارک دعوت کرده است تا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به شعبه اخذ رای واقع درساختمان سفارت ایران در کپنهاگ مراجعه کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گسترده ایرانیان مقیم دانمارک از انتخابات ریاست جمهوری

استقبال گسترده ایرانیان مقیم دانمارک از انتخابات ریاست جمهوری