مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-18سياسي

اداره یزد با فرمول های ریاضی نرخ زمین در یزد را افزایش داد


امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر اینکه نمی توان صرفا بر اساس اطلاعات آکادمیک شهر را اداره کرد، گفت: اداره یزد با فرمول های ریاضی نرخ زمین در یزد را افزایش داد.

- ، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد اظهار داشت: امروز روز انتخابات، روز تعیین سرنوشت چهار سال آینده ملت ایران و روز جشن سیاسی است و در این روز بر اساس فرموده خدا در قرآن کریم؛ هر قدمی که موجب بغض و کینه کفار شود، نزد پروردگار عمل صالح ثبت می شود و انتخابات از همین باب است.

مدرسی، ملاک شایستگی را سه محور مهم دانست و گفت: در عرصه شوراها سه محور مهم مردمداری، دینداری و توجه به انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: در سال های گذشته به دلیل بی توجهی به مردم و توجه صرف به فرمول های ریاضی و شهرسازی، زمین در یزد بسیار گران شده و گاهی مشاهده می کنیم که حتی در نقاط محروم کمتر از 5 میلیون تومان هم زمین پیدا نمی شود و در برخی نقاط زمین بالای 40 میلیون تومان است.

وی گفت: این موضوع به دلیل غفلت از مردم بوده و اگر امروز می بینیم جوان ها از خانه سازی و ازدواج مایوس هستند به دلیل همین فرمول های ریاضی است که ما می خواهیم به صورت صرفا آکادمیک شهر را اداره و مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره یزد با فرمول های ریاضی نرخ زمین در یزد را افزایش داد

اداره یزد با فرمول های ریاضی نرخ زمین در یزد را افزایش داد