مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-18سياسي

مشارکت پرشور آملی ها در پای صندوق های رای


فرماندار شهرستان آمل از مشارکت پرشور آملی ها در پای صندوق رای خبر داد و گفت: در هر شعبه 20 تا 25 نفر عوامل اجرایی حضور دارند و در مجموع بیش از 10 هزار نفر عوامل اجرایی در این شهرستان آموزش دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، از صبح امروز 28 خردادماه، مردم شهر هزار سنگر آمل با حضور در پای صندوق های رای مشارکت پرشوری را در انتخابات رقم زدند.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در شرایط حساس کنونی، همه شهروندان با هر سلیقه سیاسی در پای صندوق های رای حاضر شدند، گفت: مشارکت پرشور در پای صندوق های رای حماسه دیگری را خلق خواهد کرد.

شریعت با بیان اینکه همه مردم و مسؤولان از مشکلات معیشتی آگاه هستند، ادامه داد: امروز زمان قهر با صندوق های رای نیست و باید برای اقتدار کشور و برطرف کردن مشکلات در پای صندوق های رای حاضر شد.

فرماندار شهرستان آمل با تاکید بر اینکه سلامت مردم در کنار مشارکت بسیار معم است، افزود: همه کسانی که رای می دهند از ماسک و وسایل شخصی استفاده کنند.

شریعت با اشاره به اینکه تمام شعبات در بخش و 6 شهر در حوزه های انتخابی از ابتدای صبح آغاز به کار کردند، گفت: در هر شعبه 20 تا 25 نفر عوامل اجرایی حضور دارند و در مجموع بیش از 10 هزار نفر عوامل اجرایی در این شهرستان آموزش دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پرشور آملی ها در پای صندوق های رای

مشارکت پرشور آملی ها در پای صندوق های رای