مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-18سياسي

تمام داوطلبان انتخابات به قانون تمکین کنند


امام جمعه بجنورد تمام داوطلبان و هوادارانشان را به رعایت اخلاق حتی پس از انتخابات توصیه کرد و گفت: تمام داوطلبان و گروه های سیاسی به قانون تمکین کنند و نتیجه آرا را بپذیرند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به قرار داشتن در روز سرنوشت ساز انتخابات، اظهار کرد: اقدام امروز ما در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا سرنوشت و مدیریت چهار سال آینده کشور را مشخص می کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه انتخابات برای جامعه سرنوشت ساز بوده و شرکت در آن هم زمان حق و تکلیف است، بر مشارکت حداکثری مردم در این عرصه تأکید کرد و گفت: در شب قدر سرنوشت یک ساله ما رقم می خورد؛ اما در انتخابات سرنوشت چهارساله ما رقم می خورد و امروز، روز تعیین سرنوشت چهارساله کشور است؛ البته چه بسا به تعبیر رهبر معظم انقلاب تصمیمات رییس جمهور در 40 سال آینده ما تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب رییس جمهوری با آرای بالای مردمی رابطه مستقیمی با قدرت اجرایی و عملکرد وی در سطح داخل و خارج کشور دارد، افزود: پشتوانه مردمی جایگاه رییس جمهور را تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام داوطلبان انتخابات به قانون تمکین کنند

تمام داوطلبان انتخابات به قانون تمکین کنند