مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-18سياسي

شورا باید به دور از جناح بازی و قدرت طلبی باشد


نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر گفت: شورا باید به دور از جناح بازی، قدرت طلبی و سیاسی کاری باشد و مردم افراد صادق را برای شورا انتخاب کنند.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر گفت: شورا باید به دور از جناح بازی، قدرت طلبی و سیاسی کاری باشد و مردم افراد صادق را برای شورا انتخاب کنند.

رحمت الله فیروزپور در حاشیه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات شورا امری مهم برای شهر و روستا است و مردم از انتخاب افرادی که دنبال قدرت طلبی، جناح بازی و سیاسی کاری هستند و همچنین می خواهند با استفاده از رانت و سوء استفاده های دیگر به شورا راه یابند پرهیز کنند.

وی افزود: قطعاً مردم افراد صادق را برای حضور در شورای شهر و روستا انتخاب می کنند و کسانی که اکنون اقدام به خرید و فروش آرا می کنند و خلاف قانون عمل می کنند، نمی توانند به مردم کمکی بکنند، زیرا با دروغگویی و ایجاد حاشیه قصد فریب مردم را دارند.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر گفت: شورای اسلامی شهر و روستا می توانند در همه حوزه ها فعالیت کنند و با مشارکت در انتخاب دولت آینده کمک بزرگی به توسعه شهر و روستای خود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا باید به دور از جناح بازی و قدرت طلبی باشد

شورا باید به دور از جناح بازی و قدرت طلبی باشد