مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-18سياسي

حضور در انتخابات یک تیر بر قلب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور در انتخابات علاوه بر انجام وظیفه یک تیر بر قلب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمواره بر اهمیت مساله انتخابات و دقت در تایید صلاحیت ها تاکید و به دستگاه ها و نهادهای نظارتی بر لزوم توجه ویژه در انجام دادن وظیفه های خود سفارش کرده اند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: انتخابات فرصت عظیمی برای این مقصد مبارک است و ملت ما حاکمیت ملی خود را از طریق انتخابات تنفیذ و خون جدید به رگ های مدیریت کشور تزریق می کند و این فرصت عظیم با خون هزاران شهید به دست آمده پس بر همگان وظیفه است که پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم ایران در یک امتحان قرار دارند، تصریح کرد: لازم است به سخنان رهبرانقلاب توجه شود و باید بدانیم حضور در انتخابات علاوه بر انجام وظیفه یک تیر بر قلب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

قریشی با بیان اینکه نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باید بر اساس اخلاق و شئونات نظام اسلامی باشد، گفت: اجرای کنسرت های موسیقی و رفتارهای نامتعارف برای تبلیغات و کسب رأی قابل قبول نیست.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: فردا که نتایج انتخابات مشخص شد باید نتیجه را بپذیریم و به رای مردم احترام بگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات یک تیر بر قلب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است

حضور در انتخابات یک تیر بر قلب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است