مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-18سياسي

10 شعبه سیار برای کارگران در استان قزوین در نظر گرفته شده است


عضو هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: 10 شعب سیار در تمام شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین پیش بینی شده است اگر نیاز باشد این تعداد را افزایش می دهیم و کارگران می توانند رأی خود را در این صندوق ها بیاندازند، - ایسنا/قزوین عضو هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: 10 شعب سیار در تمام شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین پیش بینی شده است اگر نیاز باشد این تعداد را افزایش می دهیم و کارگران می توانند رأی خود را در این صندوق ها بیاندازند، شرایط رأی گیری را به گونه ای فراهم کردیم که مشکلی ایجاد نشود.

حمیدرضا خانپور امروز 28 خرداد در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع اصحاب رسانه تصریح کرد: دعوت به حضور حداکثری در انتخابات را سرلوحه کار خود قرار دادیم و با برگزاری نشست تخصصی در شهرک های صنعتی، کارگران و کارمندان واحدهای تولیدی دیدگاه های خود را مطرح کردند و شرایط را برای حضور فراهم کردیم.

وی افزود: سرمایه گذاران، صنعتگران و کارگران واحدهای صنعتی با حضور در گردهمایی های مختلف اعلام آمادگی کردند که در انتخابات حضور پیدا می کنند، تاکنون نیز شاهد مشارکت خوبی هستیم.

عضو هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: امیدواریم رییس جمهوری رأس کار بیاید که حامی صنعت باشد و بتواند شعار سال در حوزه تولید، مانع زدایی و پشتیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شعبه سیار برای کارگران در استان قزوین در نظر گرفته شده است

10 شعبه سیار برای کارگران در استان قزوین در نظر گرفته شده است