مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-18سياسي

بعد از انتخابات باید کدورت ها کنار گذاشته شود


فردای انتخابات چه کاندیدای پیروز و چه غیر او، باید کدورت ها را دور ریخته و اخلاق اسلامی را به ظهور برسانند.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: فردای انتخابات چه کاندیدای پیروز و چه غیر او، باید کدورت ها را دور ریخته و اخلاق اسلامی را به ظهور برسانند.

حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز (28 خرداد ماه) در خطبه های این هفته نماز جمعه ابهر، به مسئله مهم انتخابات و انتخاب قوی اشاره کرده و افزود: این انتخابات دارای دو رکن اصلی است که رکن اول شرکت حداکثری و رکن دوم نیز انتخاب درست است.

وی تاکید کرد: انتخابات از دیدگاه رهبر انقلاب مساله مهم، جهاد عمومی، مایه‏ آبروی نظام، خنثی کننده‏ نیت‏ های شوم آمریکا و صهیونیسم، مایه برکت، تحول‏ آفرین، مایه قدرت ایران، مصونیت‏ بخش در برابر دشمن توصیف شده است.

لذا هر چه تعداد مشارکت کنندگان بالا برود، حتی اگر دلبسته اسلام و انقلاب و رهبری نباشند و فقط به ایران علاقه داشته باشند، لازم است در انتخابات شرکت کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه انتخابات وظیفه شرعی، انقلابی و ملی است، ادامه داد: رای دادن احقاق حق مدنی فرد و جامعه نیز هست.

امام جمعه ابهر با بیان این مسئله که حضور در انتخابات مانند حصاری است که دور کشور کشیده می‏ شود، یادآور شد: هر چقدر این حضور بیشتر باشد، حصار مصونیت‏ بخش، امنیت سخت و نرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از انتخابات باید کدورت ها کنار گذاشته شود

بعد از انتخابات باید کدورت ها کنار گذاشته شود