مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-18سياسي

نتیجه رای مردم معنای دقیق مردم سالاری دینی است


امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مشارکت و انتخاب فرد صالح دو ویژگی انتخاب مردم ما است، گفت: نتیجه رای مردم معنای دقیق مردم سالاری دینی محسوب می شود.

- ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های واپسین نماز جمعه خرداد ماه 1400 به میزبانی مصلای سمنان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاهای کشور و استان سمنان، بیان کرد: در واقع نتیجه رأی مردم معنای دقیق مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه مردم باید هوشیار باشند و بدانند که دشمنان دست از تلاش نمی کشند، افزود: انتخابات جمهوری اسلامی ایران سالم ترین انتخابات دنیا است در حالی که دشمنان با فتنه هایشان مانند سال 88 می خواهند کام مردم را تلخ کنند.

ضرورت کمک به منتخب مردم امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه انتخابات ایران با ساز و کار خود، راهی برای تقلب ندارد، تاکید داشت: نظارت قوی و نحوه اجرای انتخابات اجازه تقلب سازمان یافته را نمی دهد اما متأسفانه در سال 88 با توطئه خارج و اشتباه یا همفکری برخی از داخل، فتنه بزرگی به راه افتاد و در واقع این فتنه گران بودند که انتخابات را که با مشارکت اکثریت جامعه، برگزار شده بود، به کام مردم تلخ کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه رای مردم معنای دقیق مردم سالاری دینی است

نتیجه رای مردم معنای دقیق مردم سالاری دینی است