مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-18سياسي

رای و اراده مردم در همه انتخابات نتیجه ساز بوده است


آنچه که در ادوار مختلف انتخابات حائز اهمیت بوده و تا به امروز نیز تداوم داشته، رقم زده شدن نتیجه انتخابات به دست مردم بوده است.

- ، آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات امروز و حضور ارزشمند مردم در پای صندوق های رأی، گفت: مردم ایران اسلامی امروز با حضور خود در این عرصه برای چهار سال آینده رییس جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای خود را برمی گزینند.

وی با بیان اینکه مردم برندگان واقعی انتخابات اعم از ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند، افزود: در واقع این مردم هستند که با حضور در پای صندوق های رأی، به واژه دموکراسی معنای واقعی بخشیده و برای سرنوشت خود، خودشان تصمیم می گیرند.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی حاکی از آن است که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، مردم بوده و نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نیستند، تصریح کرد: اگر مردم به سرنوشت انقلاب اسلامی اهمیت نمی دادند، بی تردید در حوادث گوناگون از جمله دفاع مقدس و انتخابات سال های گذشته حماسه ای رخ نمی داد.

خاتمی افزود: دشمن در همه برهه ها تلاش کرده است تا انتخابات ما را که نمونه بارز یک دموکراسی واقعی است، با سیاه نمایی های مختلف کمرنگ جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای و اراده مردم در همه انتخابات نتیجه ساز بوده است

رای و اراده مردم در همه انتخابات نتیجه ساز بوده است