مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-18سياسي

احتمال ادامه رای گیری انتخابات شورای شهر مشهد به صورت دستی


مسئول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خراسان رضوی گفت: در صورت ادامه کمبود تعرفه الکترونیکی در شعبه های اخذ رای شهرستان مشهد ممکن است در کنار رای گیری الکترونیکی تصمیماتی برای رای گیری دستی نیز گرفته شود و اخذ رای به صورت دستی ادامه پیدا کند.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خراسان رضوی گفت: در صورت ادامه کمبود تعرفه الکترونیکی در شعبه های اخذ رای شهرستان مشهد ممکن است در کنار رای گیری الکترونیکی تصمیماتی برای رای گیری دستی نیز گرفته شود و اخذ رای به صورت دستی ادامه پیدا کند.

علی اصغر عنابستانی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات شهرستان مشهد اظهار کرد: انتخابات تمام الکترونیک قرار بود که تنها در مشهد برگزار شود و این اولین تجربه برگزاری آن در یک کلان شهر است که با وجود بیماری کرونا آموزش ها از راه دور برگزار شد و هماهنگ شدن تمام عناصر برای برگزاری انتخابات به صورت هم زمان کمی دشوار و با مشکلاتی همراه بود.

وی اضافه کرد: با اینکه تمام سیستم ها یک بار به صورت آزمایشی راه اندازی و به صورت پلمب شده به شعبات اخذ رای منتقل شدند، اما امروز با کمی مشکل در راه اندازی مواجه شدیم و رای گیری در برخی از شعبات با 45 دقیقه تاخیر و در برخی شعب دیگر با یک ساعت تاخیر آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ادامه رای گیری انتخابات شورای شهر مشهد به صورت دستی

احتمال ادامه رای گیری انتخابات شورای شهر مشهد به صورت دستی