مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-18بين الملل

نتانیاهو به دنبال سرنگون کردن کابینه جدید رژیم صهیونیستی


طبق گزارش رسانه های صهیونیستی، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در همکاری نزدیک با رییس سابق کنست از حزب «لیکود» و سایر سران مخالف به دنبال سرنگون کردن کابینه ائتلافی جدید به نخست وزیری «نفتالی بنت» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش ها، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که اکنون به رییس مخالفان کابینه جدید این رژیم تبدیل شده، در حال کار از نزدیک با یاریو لوین رییس سابق کنست و هم حزبی خود در حزب لیکود برای سرنگون کردن کابینه ائتلافی جدید تحت هدایت بنت-لاپید است.

طبق گزارش روزنامه صهیونیستی نتانیاهو که پیش تر برای ترک اقامتگاه نخست وزیری مقاومت کرده بودند، در حال جمع آوری لوازم خود به منظور ترک آن در خیاران بالفور در قدس اشغالی هستند که انتظار می رود تا چند هفته طول بکشد.

طبق گزارش ها، احتمالاً نتانیاهو چند ماهی به خانه خود در شهر قیساریه در شمال فلسطین اشغالی بازگردد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز امروز (جمعه) گزارش داد که وی پیش از ورود نفتالی بنت نخست وزیر جدید به دفتر مخصوص نخست وزیری، با استفاده از دستگاه کاغذ خُردکن اسنادی را از بین برده است.

به رغم آنکه بنیامین نتانیاهو این موضوع را تکذیب کرده؛ اما دفتر نخست وزیری اعلام کرده است که در این خصوص تحقیق خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو به دنبال سرنگون کردن کابینه جدید رژیم صهیونیستی

نتانیاهو به دنبال سرنگون کردن کابینه جدید رژیم صهیونیستی