مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-18بين الملل

پانزده سندیکای آمریکایی، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند


تعدادی از انجمن ها و سندیکاهای آموزگاران، دانشگاهیان و کارگران آمریکا شاهد تحرکات بی سابقه ای در محکومیت تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه ملت فلسطین است.

- تعدادی از انجمن ها و سندیکاهای آموزگاران، دانشگاهیان و کارگران آمریکا شاهد تحرکات بی سابقه ای در محکومیت تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه ملت فلسطین است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 15 انجمن و سندیکای آموزگاران و دانشگاهیان و کارگران آمریکایی با صدور بیانیه ای اسراییل را رژیم نژاد پرست خواندند.

سندیکای کارگران ایالت ورمونت طی بیانیه ای پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح و شهرک سلوان در قدس و تعرضات روزمره اشغالگران صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی و حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه را محکوم کرد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است که ملت فلسطین از 73 سال پیش در معرض سیاست های پاکسازی نژادپرستانه رژیم استعمارگر صهیونیستی قرار گرفته است، این پاکسازی نژادی از بدو اشغال سرزمین فلسطین در سال 1948 و آوارگی 730 هزار فلسطینی کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است که این تجاوزات نتیجه حمایت های مالی آمریکا و همچنین نتیجه حمایت های سیاسی دولت های آمریکایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزده سندیکای آمریکایی، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند

پانزده سندیکای آمریکایی، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند