مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-18سياسي

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان: مردم بزرگ باید رییس جمهور بزرگ داشته باشند


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رییس جمهور نماینده مردم بزرگ ایران است، مردم بزرگ باید رییس جمهور بزرگ داشته باشند؛ کسی که به شأن مردم احترام بگذارد و قطعا با مردم صادق و شفاف باشد و مشکلات را بیان کند.

- رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان: مردم بزرگ باید رییس جمهور بزرگ داشته باشند ایسنا/اصفهان رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رییس جمهور نماینده مردم بزرگ ایران است، مردم بزرگ باید رییس جمهور بزرگ داشته باشند؛ کسی که به شأن مردم احترام بگذارد و قطعا با مردم صادق و شفاف باشد و مشکلات را بیان کند.

سید مسعود خاتمی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از انتخابات مهم کشور است، اظهار کرد: روز به روز مردم به سمتی می روند که به برنامه های کاندیداها و عملکرد گذشته آنها دقت می کنند و گرفتار جو سازی یا فضاهای کاذب نمی شوند و این باعث خوشحالی است.

وی ادامه داد: انتظار داریم که در آینده کاندیداها برنامه هایی در زمینه های مختلف اقتصادی و فرهنگی داشته باشند و از چند ماه قبل آنها را از طریق رسانه ها در اختیار مردم بگذارند.

گاهی اوقات برخی از کاندیداها برنامه های مقطعی اعلام می کنند که خیلی مبهم است، گرچه صحبت های خوبی است و امیدوارم محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان: مردم بزرگ باید رییس جمهور بزرگ داشته باشند

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان: مردم بزرگ باید رییس جمهور بزرگ داشته باشند