مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-18سياسي

شمخانی: حضور و مشارکت مردم در انتخابات مهم تر از نتیجه است


دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد ولی عصر(عج) گفت: ️به سهم خود لازم می دانم از همه شخصیتهای بزرگواری که با احساس مسئولیت برای حضور در انتخابات ، - دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد ولی عصر(عج) گفت: ️به سهم خود لازم می دانم از همه شخصیتهای بزرگواری که با احساس مسئولیت برای حضور در انتخابات ،اعلام آمادگی کردند سپاسگزاری نمایم.

️ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریابان علی شمخانی ادامه داد: هرگامی که برای افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری برداشته می شود اقدامی در مسیر افزایش اقتدار،امنیت و مشروعیت نظام اسلامی و شرط لازم برای پیشرفت و توسعه و افزایش جایگاه بین المللی ایران عزیز است.

️ وی افزود: هر نتیجه ای در انتخابات پیش رو رقم بخورد به دلیل این که نظر اکثریت مشارکت کنندگان در انتخابات است قابل احترام می باشد اما مهمتر از نتیجه، اصل حضور و مشارکت مردم است.

️ شمخانی تصریح کرد: امیدوارم پس از اعلام نتایج انتخابات،رقابتها جای خود را به برادری،همکاری و تلاش مشترک برای اعتلای کشور و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بویژه قشر ضعیف جامعه بدهد و همه گروهها و جناح های سیاسی برای پشتیبانی و کمک به رییس جمهور منتخب بسیج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: حضور و مشارکت مردم در انتخابات مهم تر از نتیجه است

شمخانی: حضور و مشارکت مردم در انتخابات مهم تر از نتیجه است