مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-18سياسي

امروز انتخابات جبهه دفاع از ایران اسلامی است


حفاظت و حمایت از کشور همواره به عهده ما است و یک روز میدان ما جبهه نبرد بود، یک روز میدان راهپیمایی و امروز میدان حضور حداکثری در انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر نورالله قدرت نیمروز جمعه ضمن بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: حماسه حضور مردم با شرکت در انتخابات شکل می گیرد و بار دیگر ملت با بصیرت به میدان آمده و نشان می دهند برای حفظ آرمان ها و کشورشان با وجود همه مشکلات به میدان می آیند و دشمنان با همه تلاش و فتنه که برای ناامیدی مردم کردند موفق نشدند.

رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان این نکته که مردم حامیان همیشکی انقلاب و نظام بوده اند بیان کرد: ملت همه یک خانواده اند که در مقابل دشمنان پشتیبان هم هستند.

وی بیان کرد: مسئله مهم امروز حضور حداکثری مردم و رأی اولی ها پای صندوق های رأی و سپس انتخاب اصلح و درست است تا دولتی شکل بگیرد که کرامت مردم را در رأس برنامه های خود قرار دهد.

قدرتی تاکید کرد: حفاظت و حمایت از کشور همواره به عهده ما است و یک روز میدان ما جبهه نبرد بود، یک روز میدان راهپیمایی و پشتیبانی از انقلاب بود و امروز میدان حضور حداکثری در انتخابات است.

رییس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: هر رأی یک تیر به پایگاه بدخواهان ملت است، یک روز جوانان با خون خود از کشور صیانت کردند و امروز با شرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز انتخابات جبهه دفاع از ایران اسلامی است

امروز انتخابات جبهه دفاع از ایران اسلامی است