مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-18سياسي

انتخابات یکی از تأثیرگذارترین پدیده های اجتماعی است


 وزیر آموزش و پرورش خبر داد امسال با جمعیت بالای یک میلیون و سیصد هزار نفر از رای اولی ها رو به رو هستیم و گفت: انتخابات یکی از تأثیرگذارترین پدیده های اجتماعی است.

- ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در شعبه أخذ رأی سیار مستقر در وزارت کشور، اظهار کرد: این انتخابات مانند ادوار گذشته با شکوه و با بهترین خیرها برای مردم ما به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با جمعیت بالای یک میلیون و سیصد هزار نفر از رای اولی ها رو به رو هستیم که عمده این ها دانش آموزان ما هستند؛ دانش آموزان با انتخابات به خوبی آشنا هستند و در همین سال گذشته، انتخابات مجلس دانش آموزی را برگزار کردیم و بیش از یک میلیون نفر از دانش آموزان در انتخابات مجلس دانش آموزی شرکت کرده اند و یک مجلس دانش آموزی ملی در سطح کشور و هر استان داریم.

پس دانش آموزان با این اقدام مهم آشنا هستند و ان شاءالله با حضور با شکوه در صندوق های رأی این تمرین با شکوه را در صحنه ملی هم ایفا کنند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: انتخابات یکی از تأثیرگذارترین پدیده های اجتماعی، از حیث قلمرو و هم از جهت این که همه مردم و شئون زندگی آن ها را در بر می گیرد، بسیار مهم و تأثیرگذار است، زیرا عمق این تآثیرگذاری بسیار زیاد است و با این انتخاب برای 4 سال سکان اداره کشور را به دست فردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات یکی از تأثیرگذارترین پدیده های اجتماعی است

انتخابات یکی از تأثیرگذارترین پدیده های اجتماعی است