مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-18سياسي

آبی شدن انگشت نوستالژی رای اولی ها/ همه مردانه در شیراز آمدند


آبی شدن انگشتان دست از نوستالژی های انتخابات است که رای اولی های مشتاق از ساعات اولیه صبح در پای صندوق ها به دنبال آن بود که آفلاین شدن برخی از شعب این امکان را برای انها فراهم کند.

- ، مردم سومین حرم اهل بیت (ع) از ساعات اولیه صبح جمعه همچون دوره های قبل انتخابات در پای صندوق های رأی به خصوص در شعب موجود در صحن مطهر شاهچراغ (ع) حضور یافتند و حتی مشکلات سیستم الکترونیکی که بارها مسئولین استان از برگزاری مانورهای امادگی اطلاع داده بودند نیز مانع این حضور نشد.

آنچه که در صحن شاهچراغ (ع) بیش از گذشته به چشم می آید حضور رأی اولی ها از ساعت حدود 6 صبح بود که مشتاقانه برای رأی دادند حاضر شدند.

اما اینکه انگشت انها آبی نمی شود به گونه ای بود که باعث دلگیری این جوانان بود که بروز اشکال در سیستم در استفاده از روش های قدیمی باعث ذوق جوانان حاضر در شعب اخذ رأی شد.

خنده و شوخی های جوانان در صف های شعب های اخذ رأی در خصوص رنگ ابی و قرمز انگشتان نیز باعث شد که خنده و لبخند از چهره های حاضرین میانسال و سالخورده نیز پاک نشود و عدم مدیریت مسئولین شیراز تأثیری بر حماسه سازی نداشته باشد.

اول حضور بعد انتخاب اصلح رضا فیاضی از جمله جوانانی طرفدار استقلال حاضر در صف رأی دادن است که از اینکه انگشت دستش آبی نخواهد شد گلایه دارد و به خبرنگار مهر ، گفت: ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبی شدن انگشت نوستالژی رای اولی ها/ همه مردانه در شیراز آمدند

آبی شدن انگشت نوستالژی رای اولی ها/ همه مردانه در شیراز آمدند