مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-18سياسي

رییس جهاددانشگاهی فارس: نگاه دولت جدید علمی و شایسته محور باشد


رییس جهاددانشگاهی فارس با تاکید بر اینکه نگاه دولت جدید باید مبتنی بر دیدگاه علمی و شایسته محور باشد، گفت: ظرفیت های خوبی در کشور داریم که با بهره گیری از آنها می توان علاوه بر حل مسائل معیشتی و مدیریت صحیح سیاست های خارجی نظام، - ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس با تاکید بر اینکه نگاه دولت جدید باید مبتنی بر دیدگاه علمی و شایسته محور باشد، گفت: ظرفیت های خوبی در کشور داریم که با بهره گیری از آنها می توان علاوه بر حل مسائل معیشتی و مدیریت صحیح سیاست های خارجی نظام، جایگاه ایران اسلامی را هم ارتقاء داد.

دکتر مظاهر بابایی جمعه 28 خرداد با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در ساختمان مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی شیراز در جمع خبرنگاران و با بیان اینکه وظیفه همه ملت شریف ایران در این مقطع حساسی تاریخی، شرکت در انتخابات است، گفت: حضور در انتخابات نشان دهنده صحنه سیاسی چهار سال آینده است.

او ادامه داد: در شرایط فعلی، کشور نیاز به یک مدیر انقلابی و جهادی دارد، البته مدیری که انتخاب می شود باید همانگونه که مردم او را اصلح دانستند، او نیز نمایندگان و مدیران اصلح و شایسته را انتخاب کند و معیشت مردم را در اولویت قرار دهد.

رییس جهاددانشگاهی استان فارس در تبیین اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: دولتی که با آرای زیادی از مردم روی کار بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهاددانشگاهی فارس: نگاه دولت جدید علمی و شایسته محور باشد

رییس جهاددانشگاهی فارس: نگاه دولت جدید علمی و شایسته محور باشد