مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-18سياسي

حضور پرشور مردم ایران در انتخابات در تاریخ انقلاب ثبت می شود


مردمی که در همه صحنه های دفاع از نظام از جمله دفاع مقدس با همه وجود به صحنه آمدند، در انتخابات امسال نیز نیز افتخاری عظیم در تاریخ ایران ثبت خواهند کرد.

- ، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش ظهر جمعه پس از انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب در روزهای گذشته تبلیغات زیادی در ارتباط با رأی ندادن مردم داشتند و برخی در داخل نیز بر این موج دشمنانه سوار شده و آمارهای تخیلی از حضور مردم ارائه می کردند اما شور حضور ملت ایران در پای صدوق های رأی از همین ساعات اولیه نشان می دهد، دشمن ما همچون همیشه روسیاه است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی مردم را بسیار ناراحت کرده است اما ملت وفادار به نظام ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند که فریب رسانه های معاند را نخواهند خورد و برای تغییر وضعیت فعلی نیز برترین راه را رأی دادن می دانند.

امام جمعه کاشان با تاکید بر اینکه ملت ایران بصیر و انقلابی مدافع نظام و ولایت فقیه هستند، تاکید کرد: مردمی که در همه صحنه های دفاع از نظام از جمله دفاع مقدس با همه وجود به صحنه آمدند این بار نیز افتخاری عظیم در تاریخ ایران ثبت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این حضور پرشور جای قدردانی دارد از مردمی که بار دیگر به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و برای ادامه راه شهدا و سربلندی نظام از ابتدای صبح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم ایران در انتخابات در تاریخ انقلاب ثبت می شود

حضور پرشور مردم ایران در انتخابات در تاریخ انقلاب ثبت می شود