مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-18سياسي

استقرار رابطان بهداشتی در شعب اخذ رای اسفراین


 تمامی الزامات بهداشتی و زیرساختی در شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات باشکوه در شرایط کرونایی تامین شده تا زمان انتظار مردم برای رای دادن در شعب به حداقل برسد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرماندار اسفراین گفت: تمامی الزامات بهداشتی و زیرساختی در شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات باشکوه در شرایط کرونایی تامین شده تا زمان انتظار مردم برای رای دادن در شعب به حداقل برسد.

مهدی کرامتی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شعب سیاری نیز برای بیماران در بیمارستان ها در نظر گرفته شده است، افزود : 24 شعبه به تعداد شعب اخذ رای شهرستان به علت شرایط کرونایی افزوده شد که دو شعبه ویژه بیماران کرونایی است.

فرماندار اسفراین گفت: نیرو های بازرسی به عنوان رابطین بهداشت در شعب فعال هستند و تیم های بازرسی جداگانه ای بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت دارند و مردم هیچ دغدغه ای برای حضور در شعب اخذ رای نداشته باشند.

کرامتی افزود : 176 شعبه اخذ رای در شهرستان مستقر شده است که 62 شعبه شهری و 114 شعبه روستایی است که از این تعداد شعب 119 شعبه ثابت و 57 شعبه سیار است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان اسفراین گفت : 99هزار و 726 در شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 49 هزار و 751 نفر معادل 49 درصد را مردان و 49هزار و 975 نفر حدود 51 درصد واجدین را زنان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار رابطان بهداشتی در شعب اخذ رای اسفراین

استقرار رابطان بهداشتی در شعب اخذ رای اسفراین