مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-18سياسي

هر یک رأی تایید پایبندی مردم به انقلاب و علاقه آن ها به ایران است


انتخابات فرصتی برای نشان دادن حیثیت ملی و تعصب به وطن است و وظیفه هر ایرانی است که با حضور در انتخابات مشت محکمی به دشمنان کشور بزنند.

- خبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی دقایقی پیش با حضور در شعبه 131 مصلی با بیان اینکه که کشوری که اقتدار نداشته باشد امنیت و هویت خود را از دست می دهد اظهار کرد: ایالت های آمریکا با دخالت های خود در کشورهای مختلف منطقه خاورمیانه سعی در مستعمره کردن آنها دارد که این فتنه آمریکا در ایران به برکت انقلاب اسلامی شکست خورده است.

وی اقتدار و امنیت کشورمان را همچنان دژ محکمی در برابر تمامی توطئه های دشمنان دانست و افزود: شرم آور است که آمریکا و اسراییل در انتخابات های دیگر کشورها دخالت و نفوذ می کنند ولی در کشور ما این مردم هستند که تعیین کننده اصلی هستند و با رای های خود به دشمنان سیلی زده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: درایت و عقل حکم می کند با شرکت در انتخابات اقتدار و امنیت کشور مان را همچون سال های گذشته حفظ کنیم و با انتخاب اصلح و با بصیرت سرنوشت و آینده ی بهتری را برای کشورمان رقم بزنیم.

آیت الله عاملی به برخی ناکارآمدی های موجود در کشور اشاره کرد و افزود: بخشی از مشکلات مربوط به تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان است که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و خروج از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر یک رأی تایید پایبندی مردم به انقلاب و علاقه آن ها به ایران است

هر یک رأی تایید پایبندی مردم به انقلاب و علاقه آن ها به ایران است