مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-18سياسي

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه یاس دشمنان را فراهم می کند


شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است مردم سعی کنند شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

- در حاشیه حضور در محل اخذ رأی مستقر در مسجد امام شافعی (ره) ارومیه پس از انداختن رأی به صندوق رأی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث می شود تا شخص منتخب از آرای بالای مردمی برخوردار شده و در آینده با دلگرمی و پشتوانه قوی در عرصه بین المللی حاضر شده و قدرت دیپلماسی کشور در عرصه جهانی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات، میزان علاقه مردم به کشور را نشان داده و دشمنان را مأیوس می کند، افزود: وظیفه ملی و شرعی و اخلاقی همه مردم حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی گیری است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: خون پاک شهدای اهل تسنن و تشیع مایه دوام و قوام نظام و سرمایه ماندگار انقلاب اسلامی است و سودجویان و تفرقه انگیزان بدانند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

کلشی نژاد گفت: مردم در انتخاب افراد، فارغ از مرزبندی های سیاسی، ایمان، ابتکار عمل، تخصص و رزومه افراد را مورد مطالعه و دقت قرار دهند تا فرد اصلحی را انتخاب کنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه به نقش روحانیت در تشویق مردم برای شرکت در انتخابات اشاره کرد و افزود: روحانیون همه مردم را به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کنند تا دقایق باقی مانده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه یاس دشمنان را فراهم می کند

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه یاس دشمنان را فراهم می کند